Новини Вільнянської ОДПІ 21012015

Лідери зі сплати військового збору – запорізькі підприємства бюджетної сфери

З початку адміністрування військового збору і до кінця 2014 року запоріжці перерахували майже 77,5 мільйона гривень (без показників підприємств, що зареєстровані в Спеціалізованій ДПІ з обслуговування ВПП у м. Запоріжжі). Понад половину з цієї суми сплатили підприємства та організації бюджетної сфери.Як зазначив начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін, вагомими є й надходження від підприємств атомної енергетики, добувної, металургійної промисловості і залізничної галузі.– У Запорізькому регіоні ми спостерігаємо стабільні надходження податку на підтримку армії від представників усіх сфер економіки регіону. Починаючи з моменту впровадження цього платежу у серпні і на початок 2015 року щомісячний внесок запоріжців склав майже 16 мільйонів гривень. Цього року ставка податку залишається на рівні 1,5 відсотка з трудових доходів громадян, а також з інших доходів фізичних осіб, зокрема, за договорами купівлі-продажу, з орендної плати та інших, – підкреслив Олексій Кавилін.Нагадаємо, Податковим кодексом України з урахуванням змін, які набрали чинності з 1 січня 2015 року, передбачено, що військовий збір встановлюється тимчасово до прийняття відповідного рішення Верховної Ради України про завершення реформування Збройних Сил України.

За минулий рік понад 36 тис. запоріжців отримали електронні ключі

Усього за минулий рік в Акредитованому центрі сертифікації ключів цифрового підпису та його відділеннях запорізькі платники отримали 36,6 тисячі отримали понад 107,2 тисячі посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису. Послугами Центру найактивніше користуються підприємці – фізичні особи та громадяни області. За грудень минулого року 5,8 тис. безкоштовних електронних ключів отримали понад 2 тис. запорізьких платників податків, з них –1,5 тис. фізичні особи, решта – юридичні. Вже цього року за дві декади січня 965 запоріжців отримали електронні ключі.- Одна із найпоширеніших послуг серед платників податків – це електронна звітність, яка дає можливість підприємцям та суб’єктам господарювання-юрособам звітувати до органів фіскальної служби, статистики та ін., оформляти митні декларації через мережу Інтернет, використовуючи власний цифровий підпис, – наголошує начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін. У Запорізькій області бізнес та громадськість користуються можливістю отримувати посилені сертифікати електронного цифрового підпису в 5 відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС. Крім того, на веб-порталі ДФС України у режимі “он-лайн” доступні понад десять видів електронних сервісів, які значно полегшують роботу платників. Окремо заслуговує на увагу функціонування “Електронного кабінету платника”. Лише за останні три місяці майже три тисячі представників запорізького бізнесу скористувалися цим автоматизованим робочим місцем, який забезпечує подачу декларацій в режимі реального часу з використанням електронних ключів.До того ж, в “Електронному кабінеті” можна переглядати сформовану та вже подану податкову звітність, стан розрахунків з бюджетом, у тому числі про заборгованість зі сплати податків і зборів. У разі необхідності завжди на допомогу прийде підказка “Податковий календар” та інформація із довідників.

Понад 820 тис. грн. – від діяльності запорізьких оперативників

За результатами роботи співробітників підрозділів податкової міліції ГУ ДФС області за останній тиждень до бюджетів усіх рівнів надійшла 821 тис. грн. До Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості по 4 кримінальних правопорушеннях, в т.ч. 2 – за ч. 3 ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах), 1 – за ч. 3 ст. 204 КК України (незаконне виготовлення та зберігання підакцизних товарів) та 1 – за ч. 1 ст. 209 КК України (легалізація, відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом).- На превеликий жаль, у місті Запоріжжі та області ще трапляються випадки торгівлі неякісною підробленою алкогольною та тютюновою продукцією. Лише за минулий тиждень наші співробітники таких товарів на загальну суму 100 тис. гривень, у тому числі: алкогольних напоїв на суму 27 тис. гривень, та тютюнових виробів на суму 73 тис. гривень, – зазначає начальник оперативного управління ГУ ДФС у Запорізькій області Ігор Волков.

На Запоріжжі викрили підприємство, яке не доплатило державі 2,3 млн. грн.

Одне із підприємств обласного центру, яке займалось торгівлею м’ясною продукцією, протягом двох останніх років у податковій звітності до інспекції показувало далеко не всю картину фінансово-господарської діяльності. Адже чим менший обсяг виконаних робіт і отриманого прибутку, тим простіше мінімізувати сплату податків. Посадові особи цього підприємства шляхом необґрунтованого завищення податкового кредиту з податку на додану вартість незаконно отримали бюджетне відшкодування з ПДВ у розмірі понад 2,3 млн. грн. Отримані кошти вони легалізували шляхом використання в господарській діяльності підприємства. Такі протиправні дії караються позбавлення волі на строк від трьох до шести років із забороною обіймати певні посади або займатися певної діяльністю на строк до двох років з конфіскацією коштів або іншого майна, одержаних злочинним шляхом. За матеріалами співробітників оперативного управління ГУ ДФС у Запорізькій області розпочато кримінальне провадження за ч. 1 за ст. 209 Кримінального кодексу України (легалізація, відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом).

На 100 тис. грн. вилучено із незаконної реалізації горілки та цигарок

За минулий тиждень оперативні співробітники ГУ ДФС у Запорізькій області встановили 5 фактів реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів без наявності відповідних дозвільних документів (ст. 156 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Так, в одному із магазинів Запорізького району встановлено факт незаконної реалізації алкогольних напоїв (ст. 156 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Також оперативними працівниками на території обласного центру, у торговельних кіосках припинили продажу тютюнових виробів, на яких відсутні марки акцизного збору встановленого зразка України. У м. Мелітополь в торгівельному кіоску встановлено факт реалізації тютюнових виробів громадянином без будь-яких дозвільних документів, а саме: дозволу, ліцензії, свідоцтва державної реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності та інших документів, передбачених діючим законодавством України. Вилучено понад 9 тис. пачок цигарок на загальну суму близько 15 тис. гривень Аналогічне порушення встановлено в м. Бердянськ. На зупинці громадського транспорту громадянка здійснювала реалізацію тютюнових виробів, не маючи жодних дозвільних документів. У результаті перевірки вилучено майже тисячу пачок тютюнових виробів на суму 20 тис. гривень..

Опубліковано у Новини Вільнянської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь